Registrace: 6.1. 2006
Zaslal:
ne leden 08, 2006 12:35 am
ahoj , zajimalo by me, jake tresty pouzivate.bylo mi receno, ze jsem na psa moc mekka.je pravda, ze pri dnesni prochazce jsem chvilema nevedela co delat.zkousela jsem odlozeni a pes zacal kolem me behat jako silenec.udelal par velkych kolecek kolem me.nezdalo se mi, ze by se se mnou chtel honit.proste bezhlave lital kolem, jestli to mela byt hra .... .na privolani se za chvili zklidnil a prisel, ale odlozeni za rohem se mi proste nepovedlo, pricemz drive ho uz zvladal.presla jsem na jednodussi cvik, kdy jsem se mu neschovala, to provedl spravne.je mu pres 8 mesicu, asi na nej leze puberta, ale co s tim a jak na nej????snad mi nekdo poradi, dnes jsem z toho byla dost zmatena.diky
Registrace: 10.10. 2005
Zaslal:
út leden 10, 2006 3:11 pm
Já nejsem žádný odborník, ale myslím, že v 8 měsících je právě v té pubertě a proto takhle lumpačí. Jinak odložení je dost těžký cvik. Anne je rok a půl, chodíme na cvičák a zvládne odložení jen v sedě, v leže nám to pořád nejde.
Jinak si myslím, že je důležité, pokud dáš nějaký povel, trvat na jeho splnění, i kdyby to mělo trvat kdoví jak dlouho. Pokud to tak děláte nemyslím, že bys byla moc měkká, jak píšeš.....
Registrace: 6.1. 2006
Zaslal:
út leden 10, 2006 7:58 pm
dusledna jsem, aspon se o to tedy svedomite snazim.ptala jsem se na cvicaku co s tim, kdyz zase zacne takhle blaznit a mam ho nechat a vubec si ho nevsimat, jit dal a pockat az on sam za mnou prijde a bude se dozadovat pozornosti.no jo, ta puberta.jinak dneska byl jak beranek, poslouchal krasne a to jsem byla na prochazce s kamoskou a jejim psem.uplne jsem koukala.zadny vystrely, zadny predvadeni a blazneni.dik za odpoved