Jsem ale úplný nováček, co se týče pejsků a nechci, abych něco zameškala, nebo udělala něco špatně. Pročítala jsem se fórem, ale je tu tolik názorů a věcí, že nevím, co si vybrat.
Zajímá mě co mladýmu co se týče jídla, jaký granulky a co mu hlavně nedávat. A pak taky jaký všecny očkování. A kdyby jste měli nějaký tipy, co mu udělá radost, až přijede ke své nové rodině, aby se cítil dobře. Jsem z toho celá nervózní, jestli mi rozumíte. A jestli někdo neví o nějakým hodným veterináři na Praze 4, aby mi kdyžtak poradil co a jak.
Registrace: 1.1. 1970
Zaslal:
út červenec 22, 2008 10:21 pm
Tak každý nějak jednou začít musí než se propracuje k Labradorům,
Skoobee ty začneš pejskem snad podobným a u něho určitě pochopíš jak je báječné mít tu možnost si pečlivě vybrat svého přítele se studeným čumákem. Jak je báječné vědět kdo byli předci a znát ostatní sourozence,občas se sejít,...atd.atd.(to tady nebudu potisící psát ty skvělý přednosti vybrané CHS a o čem je mít plemeno po kterém toužím).
Nevím co jsi tu pročítala,ale v první řadě jsi měla začít s pp nebo bez? článkem...možná bys pochopila víc věcí.
Co tu většinou lidi mají pejsky bez pp tak píší-příště jen s pp.
Odkud až do JBC jedete?(už to vidím Praha4 )
A co si představuje paní nebo slečna Martina pod pojmem cena dohodou?
Je to škoda tahle začít,ale je to tvé rozhodnutí...na řádku let.
Tak šťastnou cestu.
_________________ *Katka něco přes 300 měsíců*Zanna 4roky*Ája 2roky*
*Jen jednou vstoupí Labrador do Tvého srdce a už z něho nikdy neodejde.*
tak koukam, že jste tady opravdu všichni vstřícní. Příště si hodně rozmyslím, než na takovéhle fórum napíšu pro radu.
Místo toho, abyste mi rozumně poradili, tak mi skoro ještě nadáváte, co jsem to za člověka, že si chci domů pořídit tohle štěňátko!
nechápu Vaše přehnané reakce, místo abyste ve stručnosti vysvětlili jaké komplikace tento pejsek přináší, tak se do Skoobee nekompromisně pustíte a urážíte.